Share

ABP نیوز کی خبر پر ہرجیت نے لگائی مہر، 39 ہندوستانیوں کو IS نے ماری گولی

نئی دہلی: آج ہرجیت مسیح میڈیا کے سامنے آیا اور پوری کہانی بتائی. ہرجیت مسیح نے کہا کہ آئی اےس آئی ایس نے ہمیں کڈنےپ کیا تھا. ہرجیت مسیح عراق میں آئی اےس آئی ایس کے قبضے سے بھاگا تھا. عراق کے اربل کے دہشت گرد تنظیم ISIS کے ذریعے اغوا کئے گئے ہرجیت مسیح بھارت لوٹ آیا ہے.

ہرجیت کا کہنا ہے کہ ہمارے ساتھ 40 ہندوستانی اور 50 بنگلہ دیش تھے. ہرجیت مسیح کا کہنا ہے کہ ISIS نے ?ڈنےپ کرنے کے بعد ہمیں دوسرے گروپ کے حوالے کر دیا. ہرجیت مسیح کا کہنا ہے کہ دہشت گرد اپنی گاڑی میں سب کو بٹھا کر لے گئے. جس عمارت میں رکھا ہے وہاں حملہ ہوا. ہرجیت کا کہنا ہے کہ جو 40 بھارتی تھے بہت کم ہی ممکن ہے کہ کوئی زندہ بچا ہوگا. مسیح نے کہا کہ ہم لوگوں کو ایک پہاڑ پر لے گئے اور لائن میں کھڑا کرکے سب کو گولی مار دی. ا?ےس نے ہم سب پر مسلسل دو تین منٹ تک فائرنگ کی. میرے پاو ¿ں میں بھی گولی لگ گئی تھی. ہرجیت نے کہا کہ ہم نے اس کے بعد آواز دی، لیکن مجھے کوئی آواز نہیں ملی. میں وہاں سے بھاگ نکلا.

آپ کو یاد ہوگا کہ 27 نومبر 2014 کو اے بی پی نیوز پر ہم نے انکشاف کیا تھا کہ عراق میں آئی اےس آئی ایس کے قبضے میں 40 ہندوستانیوں میں سے 39 ہندوستانیوں کو مارا جا چکا ہے.

یہ دعویٰ دو بنگلہ دیشیوں نے کیا تھا اور انہیں 39 ہندوستانیوں کے قتل کی بات زندہ بچے عینی ہرجیت مسیح نے بتائی تھی.

اس انکشاف کے اگلے دن حکومت نے پارلیمنٹ میں بتایا تھا کہ ان کے پاس اغوا ہندوستانیوں کے زندہ یا مرنے کے کوئی ثبوت نہیں ہے. وزیر خارجہ سشما سوراج نے تب کہا تھا کہ ان کی تلاش جاری ہے. 145 دن گزر چکے ہیں لیکن کہاں ہیں وہ 39 بھارتی یہ جواب اب تک نہیں ملا ہے.

isisis قریب 10 مہینے پہلے خونخوار دہشت گرد تنظیم آئی اےس آئی ایس نے 92 لوگوں کو عراق میں اغوا کر لیا تھا. مغویہ لوگوں میں تھے 40 ہندوستانی اور 52 بنگلہ دیشی. آئی اےس آئی ایس نے بعد میں تمام 52 بنگلہ دیشیوں کو چھوڑ دیا تھا. آئی اےس آئی ایس کے شکنجے سے چھٹے بنگلہ دیشیوں کے حوالے سے اے بی پی نیوز نے ایک بڑا انکشاف کیا تھا.

اغوا ہوئے ہندوستانیوں کو آئی اےس آئی ایس نے مار ڈالا تھا. آئی اےس آئی ایسکے چنگل سے صرف ایک ہندوستانی نکلنے میں کامیاب رہا تھا وہ تھا گرداس پور کا ہرجیت مسیح. بھارت کے مارے جانے کے بارے میں ہرجیت مسیح نے ہی بنگلہ دیشیوں کو بتایا تھا.

اے بی پی نیوز کے انکشاف کے بعد وزیر خارجہ سشما سوراج نے پارلیمنٹ میں کہا تھا کہ ہرجیت مسیح کے انکشافات کو سچ مان کر حکومت ہند اغوا ہندوستانیوں کی پڑتال بند نہیں کر سکتی. لیکن وزیر خارجہ نے یہ بھی صاف کیا تھا کہ نہ تو اغوا ہندوستانیوں کے زندہ ہونے کے اور نہ ہی مارے جانے کے ثبوت حکومت کے پاس ہے.