Share

​ مودی کے پروگرام میں بیمار واجپئی کو بلایا لیکن اڈوانی کو نہیں

نئی دہلی: یو پی کے متھرا میں منعقد ایک پروگرام میں وزیر اعظم مودی کے ساتھ بیمار ہونے کے باوجود سابق وزیر اعظم اٹل بہاری واجپئی کو مدعو کیا گیا ہے لیکن بی جے پی کے سینئر لیڈر لال کرشن اوڈوانی کو نہیں بلایا گیا ہے.

advani اس پروگرام کا انعقاد دین دیال اپادھیائے جنم بھومی یادگار کمیٹی نے کیا ہے. اس پروگرام کا انعقاد 25 مئی کو ناگلا چدربھان گاو¿ں میں کیا گیا ہے.

اس کمیٹی کا کہنا ہے کہ اڈوانی کبھی اس کمیٹی کے رکن نہیں رہے اس لئے انہیں نہیں بلایا گیا ہے.
انگریزی اخبار انڈین ایکسپریس میں شائع خبر کے مطابق جب کمیٹی کے سیکرٹری روشن سرخ سے رابطہ کیا گیا تو انہوں نے کہا، ‘مجھے معلوم ہے کہ بیمار ہونے کی وجہ سے واجہ سے اس پروگرام میں حصہ نہیں لے پائیں گے. لیکن واجپئی اس کمیٹی کے پہلے صدر تھے اور اب بھی وہ اس کمیٹی کے سرپرست ہیں. اس کی وجہ سے انہیں دعوت بھیجا گیا ہے.

لال کرشن اڈوانی کو کیوں نہیں بلایا گیا؟ اس سوال پر روشن لال نے کہا، “اڈوانی کبھی بھی اس کمیٹی کے رکن نہیں رہے اس لئے انہیں مدعو نہیں کیا گیا ہے.

مودی بھی اس کمیٹی کے رکن نہیں ہیں پھر انہیں کیوں بلایا گیا ہے؟ اس سوال پر روشن لال نے کہا، “وزیر اعظم مودی پارٹی ریلی سے خطاب کرنے آ رہے ہیں. مودی دین دیال اپادھیائے کی مورتی کو مالا پہناےگے اور کمیٹی کے ارکان سے ملاقات کریں گے.”

کمیٹی کے بارے میں روشن لال نے بتایا، “اس کے زیادہ تر رکن آر ایس ایس سے ہیں. یہ آر ایس ایس کے الگ ادارہ ہے. 2001 میں واجپئی دینددیال دھام پورے دیہی روزگار اسکیم کو لانچ کرنے یہاں آئے تھے. اس وقت واجپئی وزیر اعظم تھے.”