Share

​کیجریوال کے بعد میڈیا پر ‘ٹیڑھے ہوئے’ اکھلیش یادو

پیر کو دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا تھا کہ میڈیا کے کردار پر پبلک ٹرائل کرنے کی ضرورت ہے. انہوں نے میڈیا گروپوں پر یقین نہ کرنے کی بات کہی تھی.

تقریبا اسی لیک پر ایک بیان منگل کی صبح یوپی کے وزیر اعلی اکھلیش یادو نے دیا ہے. حالانکہ انہوں نے میڈیا کے کردار پر سوال نہیں اٹھایا ہے. ان کی باتوں سے لگا کہ وہ بس میڈیا بچ کر چلتا چاہتے ہیں.

uttar-pradesh-chief-minister-akhilesh-yadav-134417اپنے رہائش گاہ پر ہوئی کابینہ کی میٹنگ کے بعد اکھلیش یادو نے کہا کہ میڈیا ہی ہمیں بناتی ہے اور گراتی ہے. اس میڈیا سے درخواست ہے کہ نہ تو وہ ہمیں بنائے اور نہ ہی گرائے. اکھلیش کا اشارہ میڈیا کے کردار پر تھا. انہوں نے اسی بہانے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی تعریف بھی کی.

انہوں نے کہا کہ میں نے کیجریوال کو مبارکباد دی ہے. دہلی میں عام آدمی پارٹی کی حکومت ہونا ایک بڑی بات ہے. دراصل پیر کو اروند کیجریوال اور اکھلیش یادو نے ایک میٹنگ کی.

دہلی سیکرٹریٹ میں زمین تنازعہ حل کرنے کو لے کر ہوئی اس میٹنگ میں دہلی-نوئیڈا بارڈر کے قریب واقع زمین کے بہتر استعمال پر بحث کی گئی. قریب ایک گھنٹے چلی اجلاس میں پہلے وزیر اعلی، وزیر، حکام کے درمیان مشترکہ میٹنگ ہوئی اور پھر حکام کو الگ کرکے بحث کی گئی.