Share

کماروشواس کیس: اروند کیسری وال نمے کہا بولے، ہمارے خاندانوں کو بخش دو

نئی دہلی:عام آدمی پارٹی، دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال اور میڈیا کے درمیان چل رہے گھمسان نے منگل کو نیا موڑ لے لیا. آپ لیڈر کمار وشواس کے معاملے پر خواتین کمیشن میں ہی سرعام پڑی رار کے بعد عام آدمی پارٹی نے میڈیا پر نشانہ سادھنا شروع کر دیا.۔

kejri‘آپ’ لیڈر سومناتھ بھارتی نے سینئر ٹی وی صحافی برکھا دت کے استعفی کا مطالبہ کر ڈالی تو دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بھی اس معاملے پر پہلی اموشنل ردعمل دی.
کیجریوال نے کہا کہ اس معاملے پر اب وہ کوئی جواب نہیں دیں گے اور اب کچھ دنوں کے لئے بالکل پرسکون ہو جائیں گے. انہوں نے کہا کہ ‘یہ صحافت نہیں ہے اور ہمارے خاندان کو بخش دیں.’ ‘

کیجریوال نے یہاں تک کہا کہ کمار ایمان کی بیٹی منگل کو اس اسکول نہیں گئی کیونکہ وہاں بھی اس سے پوچھا جا رہا ہے کہ اس کے والد کے سلسلے کس خاتون سے ہیں. سومناتھ بھارتی نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ برکھا دت کی پول کھل گئی ہے اور اب انہیں استعفی دے دینا چاہئے.

اس سے پہلے، دہلی خواتین کمیشن کی پریس کانفرنس میں اس وقت ہنگامہ کھڑا ہو گیا جب کمیشن کی ہی رکن جوہی خان نے کہا کہ کمار یقین پر لگے الزام سیاست سے حوصلہ افزائی ہے. کانفرنس کمار یقین کے معاملے پر بلائی گئی تھی.

خان کے اس بیان سے وہاں موجود لوگ ہی نہیں بلکہ کمیشن کی صدر برکھا شکلا بھی سکتے میں آ گئیں. وہ انہیں چپ کرانے کی کوشش کرتی رہیں، لیکن جوہی خان مسلسل بولتی رہیں کہ ان کی رائے میں کمار وشواس ے قصور ہیں اور سارے الزام سیاست سے حوصلہ افزائی ہے.

جب جوہی خان خاموش نہیں ہوئیں تو برکھا شکلا نے اس بات کا انکشاف کیا کہ جوہی خان خود بھی عام آدمی پارٹی کی رکن اور کارکن ہیں. اس کے بعد صحافیوں نے جوہی خان سے پوچھا کہ وہ کمار یقین کو کلین چٹ کمیشن کی رکن کی حیثیت سے دے رہی ہیں یا عام آدمی پارٹی کی رکن کی حیثیت سے.

ان سوالات سے جوہی خان بیک فٹ پر آ گئیں. تب انہوں نے کہنا شروع کیا کہ وہ کسی سیاسی پارٹی کی حمایت نہیں کر رہی ہیں، لیکن اس وقت صحافیوں نے پوچھا کہ آپ تو کہہ چکی ہیں کہ آپ عام آدمی پارٹی کی رکن ہیں.

ہنگامہ بڑھتا دیکھ جوہی خان نے کمیشن سے استعفی دینے کا ہی اعلان کر دیا. وہ پریس کانفرنس چھوڑ کر چلی گئیں. بعد میں انہوں نے کہا کہ وہ کمار یقین کے خلاف سیاست سے حوصلہ افزائی کارروائی کی مخالفت میں استعفی دے رہی ہیں. انہوں نے کہا کہ کمار یقین معصوم ہیں. انہوں نے کہا کہ، ‘اگر کسی مرد کے کردار پر سوال اٹھتے ہیں تو میرا فرض ہے کہ اس کی بھی حفاظت کروں. کمار یقین معصوم ہیں. ‘